POTRAWA CHIŃSKA Z DZIKIM RYŻEM

Witam jak juz wiecie miałam zablokowany dostęp do bloga ponieważ padł mi dysk…same problemy :/ na szczęście już wszystko odzyskane! i jestem z Wami ❤ na pierwszy strzał rzucam potrawę chińską z dzikim ryżem..rewelacja 🙂 a po taki ryż zapraszam was do sklepu Skworcu

2016-07-23-07-43-08

Składniki

  • 100 g ryż dziki od Skworcu
  • 100 g ryż brązowy od Skworcu
  • pierś z kurczaka
  • przyprawa curry
  • pieprz świeżo zmielony
  • sos słodko kwaśny (kupuje w słoiku w Biedronka )

Do miseczki wkładamy pierś pokrojoną w kostkę, polać oliwą z oliwek, przyprawić i wymieszać, odstawić na 30 minut do lodówki przykryte folią spożywczą.

Na patelnię wyłożyć mięso, podsmażyć na złoty kolor, poddusić. Ryż ugotować wcześniej, odcedzić. Ja ugotowałam w thermomix wsypując ryż do koszyczka, wlać wodę do naczynia 1200 g o gotować 100 st/40 min/obr 2

Gdy mięso będzie już rumiane i miękkie wlać sos z butelki i dokładnie wymieszać dolać trochę wody aby rozcieńczy i zagotować ok 10 minut.

Wsypać na koniec ryż i wymieszać 🙂

2016-07-23-08-30-20

2016-07-23-08-35-17

Zostaw po sobie ślad :)

