KIEŁBASA WIEJSKA

Kiełbaska była jeszcze ciepła…musiałam no musiałam ją przekroić 😛 ten sok z niej..

ahhh, co za smak i zapach 🙂 pychaaa

2015-11-10 19.41.08

Składniki

woda do dolania przy mieszaniu mięsa

Jelita wymoczyć przed pracą, 2 godziny w letniej wodzie zmieniając wodę, potem przepuściłam wodę przez nie. Pozostałe jelita włożyć do słoika zasypać solą i przechowywać w lodówce.

Mięso opłukać i osuszyć, pokroić w kawałeczki, czosnek obrać.

Mięso zmieliłam na średnich oczkach, dodałam czosnek i przyprawę wlałam szklankę wody, wymieszałam, dolałam jeszcze troszkę wody ok pół szklanki i porządnie wymieszałam.

Nałożyłam końcowke jelita na nadziewarkę i nadziałam farszem jelito, uformowałam kiełbaski i dałam do osuszenia przed wędzeniem. Wędzone były na małym średnim dymie 1,5 godziny obracane co 40 minut.

2015-11-11 10.12.14

Zostaw po sobie ślad :)

