SZYBKIE MUFFINY NA ŚNIADANIE

2015-10-29 09.09.45

Składniki

  • 4 jajka
  • 1/4 szklanki mleka
  • 1/5 szklanki oleju
  • sól i pieprz do smaku
  • 1/2 łyżeczki miodu wielokwiatowego od Miody Wileńskich
  • szyneczka u mnie 5 plasterków pokrojonych w kostkę
  • kiełbaska kawałeczek pokrojona w kostkę
  • pieczarki 3 szt pokrojone w plastryi na pół
  • pół cebulki poszatkowanej
  • ser żółty u mnie 4 plasterki pokrojone w kostkę

Jajka rozbełtać, dodać pozostałe składniki. Mleko podgrzać aby rozpuścić miodek wlać do masy jajecznej. Formę silikonową natłuścic na dno wyłożyc wg upodobań: szyneczka, papryka, szczypior….( ja dodałam to co w składnikach )wlać masę jajeczną. i włożyć do piekarnika rozgrzanego do 190 st i piec 20-25minut.

Dla męża przyprawiłam Cayene pieprz bo lubi pikantne 🙂

2015-10-29 08.20.18

2015-10-29 08.24.57

Zostaw po sobie ślad :)

