PODUDZIA W SOSIE CYGAŃSKIM Z SAŁATKĄ

Miałam niespodzianke…otwieram drzwi a tu kurier przekazuje paczuszkę, zdziwiłam się bo tak pomyślałam nic nie zamawiałam..a tu masz huraaa 🙂 Społem Kielecki pamietał o mnie 🙂 bardzo dziekuję za cudowne słoiczki pełne sosów, przepysznych. Nie mogłam się oprzeć musiałam każdy otworzyc i spróbować po łyżeczce 😀 i oczarował mnie bardzo sos cygański z nutą pikanterii, postanowiłam zrobić podudzia w sosie właśnie tym 😉

muszę powiedzieć, że smak potrawy był wyrazisty i smaczny

Sos Kielecki cygański ma smak dojrzałych pomidorów, uszlachetniony dodatkiem przecieru jabłkowego, warzyw i bogatej mieszanki przypraw. Można w nim wyraźnie wyczuć cząsteczki papryki i cebuli, które nadają mu wyjątkowego charakteru. Gładka konsystencja i zdecydowany smak świetnie komponują się nie tylko z potrawami na zimno.

źródło

2015-10-14 15.35.31

Składniki

  • 6 szt podudzi z kurczaka, pozbawionych skóry
  • przyprawa pikantny kurczak łyżka od Skworcu
  • przyprawa uniwersalna/vegeta łyżeczka
  • pieprz świeżo zmielony opcjonalnie
  • opcjonalnie maggi
  • sos kielecki cygański 3 łyżki od Społem Kielecki
  • olej rzepakowy dwie łyżki
  • pół cebuli poszatkowanej(obranej)

dodatkowo worek do zapiekania można kupić w biedronce 😉

Podudzia opłukac i osuszyć na desce, ręcznikiem papierowym

włożyć do miski i przyprawić, wymieszać ręką przełożyć do worka, zawinąć górę i włożyć do lodówki na 1 godz. Rozgrzać piekarnik do temp.190 stopni. Ziemniaki obrać pokroić w ósemki i wrzucić do worka z podudziami dodać cebulę i potrząsnąć workiem kilka razy do wymieszania składników. Piec 50 minut, podawać z ulubioną surówką ja podałam z mixem z warzyw : ogórek, pomidor, rzodkiew plus śmietana 🙂

Smacznego

2015-10-13 14.13.31

2015-10-13 14.18.01
2015-10-14 15.35.56

2 uwagi do wpisu “PODUDZIA W SOSIE CYGAŃSKIM Z SAŁATKĄ

Zostaw po sobie ślad :)

