CHŁOPSKIE DANIE

WP_20150924_16_43_10_Pro

Składniki

  • pierś z kurczaka
  • papryka czerwona
  • 1/2 natki pietruszki
  • 1/2 pęczek kopru
  • dwa ząbki czosnku
  • cebula 70 g
  • ziemniaki 4 szt większe
  • przyprawa uniwersalna łyżeczka
  • fix  chłopski garnek
  • pieprz do smaku
  • oliwa z oliwek do smażenia

dodatkowo

  • ogórki kiszone
szklanka wody

Pierś opłukać osuszyć, pokroić w drobną kostkę,
przyprawić i podsmażyć na rozgrzanej oliwie. Czosnek posiekać drobno dodać do piersi.
Paprykę umyć, przekroić na pół wydrążyć gniazda i pokroić w paski ( ja użyłam zamrożonej)
Ziemniaki obrać, umyć i przekroić na pół potem na plastry, nie za cienkie.
Gdy pierś juz będzie ładnie podsmażona, dodać wszystkie składniki i delikatnie wymieszać zalać szklanką wody i dusić pod przykryciem, dodać poszatkowaną zieleninkę i dusić mieszając od czasu do czasu.
Fix przygotować jak na opakowaniu zalać potrawę i zagotować 25 minut, mieszając.
Potrawa będzie gotowa jeśli zgęstnieje.
Podawać po tym czasie z ogóreczkami 🙂 ja podałam z nutą pikanterii..ostatnie moje ogórki z chili

WP_20150924_17_09_19_Pro WP_20150924_17_09_27_Pro WP_20150924_17_09_56_Pro

Zostaw po sobie ślad :)

