SEREK BIAŁY WANILIOWY

Witajcie kochani 🙂

dziś miałam ochotę na pyszny serek waniliowy, kremowy z dodatkiem świeżo upieczonego chlebka na zakwasie 🙂 tak też poczyniłam 😀 wskoczyłam do kuchni sprawdziłam czy mam składniki i do dzieła…a chciałam wam napisać, że proponuję zamiast cukru dodawać miód prawdziwy..dużo zdrowsze potrawy, desery czy pieczywo, ja już tak od dawna robię 🙂 dziś dodałam pyszny zdrowy Miód lipowy, myśląc o zdrowotnych właściwościach miodu, od razu na myśl przychodzi nam właśnie miód lipowy. W połączeniu z ciepłą herbatą i cytryną stanowi tradycyjny i niezawodny sposób na przeziębienie i grypę.

Wraz z ciepłym mlekiem ten miód to zdrowy i pyszny sposób na skołatane nerwy i bezsenność.

Miód lipowy poznamy przeważnie po bursztynowej barwie i smaku z charakterystyczną nutą ostrości. źródło

WP_20150927_10_49_30_Pro

Składniki

Wszystkie składniki włożyć do naczynia miksującego,
zmiksować 15 s/obr 3

This slideshow requires JavaScript.

Zostaw po sobie ślad :)

