NIESPODZIANKA I ZAGADKA

Kochani dziś mam cudowny dzień pełen niespodzianek 🙂

Ja co dzień po śniadanku, pijemy z mężem kawę, nagle dzwoni domofon 

zdziwiło to nas ponieważ nikogo nie spodziewaliśmy się..pytam kto tam? kurier, więc otworzyłam drzwi i przekazał mi paczuszkę patrzę od kogo a tu firma Majonez Kielecki otwieram całą paczuszkę i co widzę cudowną tarkę i nóż Fiskars 😀 woww ale się cieszę, ale wiecie co, nie to mnie powaliło na kolana…hmmm tu jest teraz pytanie, zagadka co nowego wprowadza firma w ofertę sprzedaży…tak pomyślałam co można zrobić tą tarką i nożem..:D

potrzeć warzywka, poszatkować moze będą jakieś surówki, sałatki?

a może kostki bulionowe które podkreślają smak potraw i warzyw 😀 ciekawa jestem a wy?

WP_20150924_12_42_38_Pro

WP_20150924_13_54_45_Pro

WP_20150924_13_54_02_Pro

WP_20150924_13_53_53_Pro

Zostaw po sobie ślad :)

