POTRAWA CHIŃSKA

WP_20150616_007

Składniki

woda 500 g

  • ryż basmanti 250 g

  • sos słodko kwaśny słoik

  • 1 łyżka czubata przyprawa chińska od Skworcu

  • potrawa chińska saszetka

  • woda 300 g do wymieszania potrawy

  • mieszanka mrożona potrawa chińska

  • filet z piersi kurczaka podwójny

  • oliwa z oliwek do podsmażenia piersi z kurczaka

WP_20150616_006

W szklance wymieszać potrawę chińską z saszetki z wodą, odstawić. Mięso pokroić w kostkę

Na patelni z oliwa z oliwek podsmażyć mięso obtoczone w przyprawie chińskiej, wrzucić na patelnię z rozgrzana oliwą i podsmażyć do suchości. Wsypać warzywa mrożone i dusić pod przykryciem 15minut, mieszając, wlać sos i wymieszac dusić bez przykrycia 10minut mieszając do zgęstnienia sosu. Ugotowac ryż, ja to zrobiłam w thermomix 🙂 do naczynia nalałam 1l wody do koszyczka odmierzyłam ryż i ustawiłam 100st/obr.1/czas 17minut z miarką na pokrywie.

WP_20150616_008

Zostaw po sobie ślad :)

