SAJGONKI Z MIĘSEM I RYŻEM

Kochani witam was znowu, z takim pysznym pomysłem kulinarnym ;P

Strasznie polubiłam papier ryżowy od Skworcu, jest idealny nie pęka podczas smażenia wydaje mi się, że jest nawet odrobinkę grubszy niż zwykłe sklepowe 😉

Tego już nie sprawdzę ponieważ ja pozostaję przy tym i was również zachęcam do zakupu, rewelacja!!

Więcej pyszności i przypraw znajdziecie na stronie Skworcu

WP_20150525_005

Składniki

woda zimna niepełna szklanka (do wymieszania fixu)

Grzybki zalać wrzątkiem odstawić na 2 godziny.

Ugotować ryż ja ugotowałam w thermomix, nalałam 1litr wody do naczynia włożyłam koszyczek i do koszyczka odmierzyłam wagę ryżu, nastawiłam czas 25minut/100st/obr1 i nałożyłam miarkę, jak woda zaczęła się gotować uchyliłam delikatnie aby się nie oparzyć 🙂

Mięso włożyłam do miski, dodałam ugotowany ryż i grzybki namoczone pokroiłam, w szklance wymieszałam porządnie fix i wlałam do masy, wyrobiłam dłońmi do momentu aż uzyskałam jednolita masę

WP_20150525_001

WP_20150525_002

Papier ryżowy namoczyć przez chwilkę w ciepłej wodzie(miałam na talerzu dużym wylaną) moczymy całość około3-4s nie dłużej bo będzie się dziurawić papier. Na tak namoczony papier nakładamy farsz i zakładamy boki i zwijamy jak na krokiety, kładziemy na rozgrzany olej na patelni i smażymy z obu stron po 3-4minuty.

Podajemy z sosem chili słodko-kwaśnym 😉

WP_20150525_003 WP_20150525_004

Zostaw po sobie ślad :)

