SAŁATKA GYROS

Znacie taka przyprawę jak CZUBRYCA CZERWONA? Jeśli nie próbowaliście w waszej kuchni to koniecznie musicie spróbować jej intensywny aromat nada potrawie wyrazistość. W mojej kuchni króluje od dawna 🙂 Zapraszam was na stronę SKWORCU tam znajdziecie między innymi ta przyprawę jak i wiele innych..

Sałatkę gyros podałam w salaterce którą otrzymałam od Lidl Polska

WP_20150509_006

Składniki

  • podwójna pierś z kurczaka

  • cebula duża

  • puszka kukurydzy

  • ogóreczki korniszonki 10szt

  • kapusta pekińska 1/2 główki

  • łyżka przyprawy gyros

  • oliwa z oliwek

  • łyżka przyprawy czubryca czerwona Skworcu

  • łyżka przyprawy Tandori Masala Skworcu

Sos

  • majonez 5 łyżek

  • 5 łyżki ketchupu pikantnego

  • 3 łyżeczki musztardy delikatesowej

Mięso z kurczaka pokroić w kostkę, dodać oliwę, przyprawy i wymieszać odstawić do lodówki na 30minut, potem wyłożyć na patelnię grillową i grillować do suchości 🙂

Ze składników zrobić sos wszystko wymieszać.

Cebulkę pokroić w piórka i zeszklić na masełku, na dno naczynia wyłożyć cebulke na to trochę mięsa polać odrobiną sosu na górę kukurydza odsaczona, ogórki pokrojone w kostkę i pozostałe mięso, polać resztą sosu, i kapusta pekińska poszatkowana(ja uzyłam thermomix, zmiksowałam na obr.4-5 kontrolując stopien poszatkowania

WP_20150509_007

WP_20150509_008

WP_20150519_003

Zostaw po sobie ślad :)

