BOTWINKA

WP_20150508_006

Składniki

2 l wody

  • kawałek selera

  • kawałek pietruszki

  • kawałek marchewki obranej, pokrojonej na kawałki

  • łyżeczka przyprawy uniwersalnej i pieprz do smaku

  • 3 średniej wielkości ziemniaki, obrane umyte i pokrojone w kostkę

  • pęczek kopru

  • ząbek czosnku

  • botwinka ja dałam 3 w całości rozdrobnione

  • 4 łyżki śmietana 18% kremowa

Warzywa rozdrobnić, botwinkę również, lub potrzeć na tarce na dużych oczkach natomiast liście i łodygi drobno pokroić ja użyłam Tm warzywa wrzuciłam do naczynia 4-5s/5 sprawdzamy stopien rozdrobnienia, przełożyć do miseczki do naczynia włożyć botwinkę pokrojoną razem z liścmi na kawałki oraz czosnek rozdrobnić 5s/5-6 sprawdzamy stopień rozdrobnienia, jeśli chcemy drobniej to powtórzyć. wszystko razem wrzucić do garnka zalać wodą i gotować na małym ogniu do miękkości pod koniec wrzucić ziemniaki pokrojone w kostke i gotować ok 20minut, przyprawić na koniec wlać śmietanę zahartowaną z zupą i wymieszać, zagotować i wyłączyć, podawać posypane koperkiem, można dodać smażony boczuś pokrojony w kosteczkę

Zostaw po sobie ślad :)

