CHLEB PSZENNO ORKISZOWY

Kochani wypiekanie chlebka, ogólnie pieczywa i nie tylko…

to koniecznie z wyrobami firmy Młyn Kopytowa, polecam REWELACJA!!

zajrzyjcie koniecznie na stronkę Młyn Kopytowa poznacie historię Firmy

20141124_200652

Składniki keksówka 35cm, 30cm

chlebki wykonałam z podwójnej porcji

Do naczynia wlać wodę i dodać drożdże podgrzać 2mni/37st/3

dodać pozostałe składniki i wyrobić 2min30s/interwał, przełożyć do natłuszczonej miski i odstawić do wyrośnięcia na 60min przykryc bawełnianą ściereczką, po tym czasie wyjąć ciasto uformować wałek na 30cm i włożyć do keksówki wyłożonej papierem, ponownie do wyrośnięcia 40min  w tym czasie rozgrzac piekarnik do 190st góra i dół, piec 35min, potem wyjąć z papierem(ja zdjęłam papier i sam bochenek włozyłam spryskałam go z góry wodą  i piec jeszcze przez 10min)

gotowy chlebek poznamy jeśli stukając od spodu usłyszymy głuchy dźwięk

20141124_171014 20141124_200720

Zostaw po sobie ślad :)

