ROSÓŁ Z KACZKI

Byłam w odwiedzinki u teściów i dostałam w prezencie porcje kaczuszki na rosołek 🙂 bardzo się cieszę bo uwielbiam rosołek z kaczuszki…moja rada aby był klarowny należy pierw zagotować porcję kaczki bez warzyw wylać, wodę i opłukać porcję, włożyć ponownie zalać czystą wodą i można dodać warzywa…

2014-11-09 15.14.19

Składniki

  • Porcja kaczki (ja dałam udo)
  • por kawałek
  • mała marchew
  • mały kawałek selera
  • pietruszka korzeń
  • pietruszka zielona liście
  • liść laurowy
  • dwa ziela angielskie
  • lubczyk suszony łyżeczka
  • ząbek czosnku zgnieciony
  • łyżka suszona cebula Skworcu
  • przyprawa uniwersalna dwie łyżeczki
  • cebula 1/2 pokrojona w piórka i przypalona

Po pierwszym przegotowaniu czyli zagotować do momentu wyjścia piany, wylać opłukać porcję i nalać ponownie świeżej wody włożyć kaczkę, warzywa, cebulę przypaloną zagotować i bez przykrycia na małym gazie czas 3godz

2014-11-09 12.19.12

Zostaw po sobie ślad :)

