PLACKI Z WARZYWAMI

 

Dziś miałam ochotę na placki przegląd zamrażalnika i jest..cukinia pokrojona na ćwiartki, tak pomyślałam a moz eby tak zrobić z warzywami…hmm. Tak więc uczyniłam wyjęłam cukinię odmroziłam..więcej w przepisie 🙂

Chciałam tylko nadmienić, że dodałam świetne przyprawy Skworcu i najważniejszy dodatek to sos tatarski firmy Develey na górę..rewelacja!!

2014-11-04 14.43.22

czas całkowity ok 1godz.

Składniki

  • 900g ziemniaków obranych umytych, pokrojonych na kawałki
  • cebula 100g
  • dwa ząbki czosnku
  • mała marchew, obrana pokrojona na kawałki
  • 100g cukini pokrojonej na kawałki
  • 70g mąki pszennej typ 500 Młyn Kopytowa
  • przyprawa uniwersalna 10g
  • łyżka czubrica czerwona płaska Skworcu
  • łyżka płaska Pav Bhaji Masala Skworcu
  • sos tatarski Develey

Wykonanie TM

Wszystko włozyć w kolejnosci do naczynia zmiksować 25s/obr5-6

smażyć na rozgrzanym oleju, z obu stron, podawać z sosem tatarskim

metoda tradycyjna: zetrzeć ziemniaki na tarce do tego przeznaczonej, cebulę także potrzeć, marchew również, czosnek przecisnąc, cukinię drobno posiekać dodać pozostałe składniki, wymieszać. Postępować jak w opisie wyżej

2014-11-04 13.39.05 2014-11-04 13.55.47 2014-11-04 14.43.11 2014-11-04 14.43.30 2014-11-04 14.43.38

2 uwagi do wpisu “PLACKI Z WARZYWAMI

  1. sos tatarski to świetna opcja w połączeniu z mięsem jak również sos 1000 wysp i salsa mexicana. Osobiście bardzo często sięgam po oliwki develeya są genialne

    Lubię to

Zostaw po sobie ślad :)

