PAVLOVA

 Lubicie deser Pavlova?

 Uwielbiam i moja rodzinka, nawet jak wiedzą, że dziś będzie beza to potrafią przyjechać na kawę 🙂

Deser polałam frużeliną wiśniową, coś pysznego…musicie spróbować 😉

 2014-10-20 13.03.33

  • 3 białka
  • szczypta soli
  • 50g cukru

krem

dodatki: frużelina wiśniowa

Do miski wlać białka szczypta soli ubijać na średnich obrotach do momentu spienienia, dodac cukier stopniowo cały czas miksując, masa białkowa ma być biała i lśniąca , wyłożyć na blaszkę z papierem i suszyć w temp 140st 40min, potem 120st 60min po skonczeniu pozostawić do całkowitego wystudzenia piekarnika(ja zrobiłam wieczorem i pozostawiłam do rana).

Następnego dnia zrobiłam krem, do miski wlać śmietankę ubijać obroty 2, uważać aby nie przebić bo zrobi się ser, jak już sie spieni dodać serek zmiksować razem, jak będzie jednolity krem dodac kakao i zmiksować do połączenia gotowym kremem wysmarować górę bezy i polać frużeliną wiśniową.

2014-10-19 13.30.16 2014-10-19 17.46.13 2014-10-19 17.47.20 2014-10-20 13.03.42

5 uwag do wpisu “PAVLOVA

Zostaw po sobie ślad :)

