GROCHOWA Z KASZĄ

 

Dziś postanowiłam zrobić eksperyment wykorzystałam do tego zupkę firmy Sys, kochani polecam zupki i dania jeśli tylko nie masz czasu  aby stać przy garach to te produkty są dla ciebie, smak, aromat… przygotowujemy według opakowania

Ja zrobiłam dziś inaczej, do zupki dolałam wody doprawiłam do smaku i dodałam odrobinę kaszy jęczmiennej i powiem wam że wyszła pyszna zupka podobna do krupniku w smaku 🙂

Woda 1,5l

przyprawy do smaku

  • maggi
  • przyprawa uniwersalna
  • pietruszka zielona liście
  • pieprz zielony świeżo zmielony
  • kasza jęczmienna ok 60g
  • grochowa Dania Babci Zosi

2014-09-27 13.49.16

Do wody wsypać zawartość kartonika, wymieszac do rozpuszczenia postawić na gaz i doprowadzić do wrzenia, dodać olej gotować 30minut mieszając na małym ogniu

2014-09-27 13.50.19 2014-09-27 13.49.41

Jedna uwaga do wpisu “GROCHOWA Z KASZĄ

Zostaw po sobie ślad :)

