GROK HERBATKA DLA DOROSŁYCH

 

Dziś kurier zawitał do mnie z paczką, i od razu zadziałałam zrobiłam Grok herbatkę rozgrzewającą, dopadło mnie i mojego męża przeziębienie więc trzeba się leczyć domowymi sposobami a aronia jest najlepsza na przeziębienia i nie tylko….więcej na temat produktów znajdziecie na fanpage strony kochani zachęcam do zajrzenia a nawet spróbowania jeśli lubicie nalewki…to 100% polecam..

 Do herbatki możemy dodac cytrynę, goździki, dosłodzic miodem

2014-09-24 19.14.37

 

Składniki

Zagotowaną wodą zalać torebkę herbaty, chwilę potrzymać i wyciągnąć dolać wódkę potem syrop i wymieszać, spożywać po zrobieniu 🙂

2014-09-24 19.13.45

Zostaw po sobie ślad :)

