KANAPKI Z SOSEM TATARSKIM

Zastanawiasz się co na śniadanie zrobić? często mam taki problem dziś polecam pyszne kanapeczki na domowym pieczywie bułeczki i chlebek na zakwasie, do kanapeczek dodałam pyszny gęsty sosik tatarski firmy Develey

smak kanapek rewelacja aż chciało się więcej 🙂

polecam serdecznie świetny dodatek do potraw wielkanocnych sałatek,jajek….na pewno jeszcze skorzystam

2014-08-21 09.09.26

czas przygotowania ok 5min

Co potrzebne :

bułeczki lub chlebek własnej roboty

pomidorki z własnej plantacji, cebula czerwona, ogórek zielony, sałata zielona, szczypiorek, ser, wędlinka własnej roboty

Moja propozycja podania właśnie taka jak wyżej, smacznego 😉

3 uwagi do wpisu “KANAPKI Z SOSEM TATARSKIM

  1. Gdy nie mam czasu na przyrządzenie posiłku oczywiście decyduję si na kanapki, badzo często jem je właśnie z sosem tatarskim. Zawsze brałem pierwszy lepszy ale ostatnio zacząłem czytać etykiety produktów zwracając uwagę na ich skład. Najwięcej punktów dostał ode mnie sos tatarski od Develey, ma dużo mniejszą liczbę konserwantów niż te, z którymi go porównywałem.

    Lubię to

Zostaw po sobie ślad :)

