MASEŁKO SKWORCU

Witajcie kochani dzisiaj dostałam paczuszkę od firmy Skworcu i powiem wam,że jestem mile zaskoczona…przyprawy solidnie zapakowane w woreczek strunowy,po otworzeniu zostałam oszołomiona zapachem wydzielającym się z paczuszki,coś pysznego,wypróbowałam dwa produkty do masełka dodałam specjalną przyprawę o nazwie  Przyprawa do masła w skład tej przyprawy wchodzi: sól,gorczyca mielona,cebula,pieprz czarny mielony,papryka słodka,czosnek granulowany,pietruszka,lubczyk,szczypiorek,koperek smak masełka cudowny z nutą czosnku,można tą przyprawą posmarować tosty z grilować je polecam wypróbujcie a nie pożałujecie 🙂

2014-07-02 17.37.44

Składniki

Na wirujące ostrza wrzuciłam przez otwór liście zmiksować do momentu u
słyszenia głuchego dźwięku,wsypać przyprawę do masła nałożyc motylek i wlać śmietanę nastawić 5min/4,przelać do koszyczka odcedzić zlać zimną wodą i odciasnąć,przełożyć do pojemnika w którym trzymamy masełko i do lodówki

Więcej na temat produktów tej firmy znajdziecie klikając w logo 

pobrane

2014-07-02 17.38.10

5 uwag do wpisu “MASEŁKO SKWORCU

Zostaw po sobie ślad :)

