PIEROGI Z TRUSKAWKAMI W SOSIE

Tak zakończyłam sezon truskawek,zapraszam na pierogi w sosie truskawkowo-śmietanowym

oczywiście pierogi z truskawkami 😀

2014-06-25 19.27.36

Składniki

ciasto na pierogi

  • truskawki
  • śmietana 18% gęsta
  • truskawki do sosu 10szt

Kiedy już mamy ciasto przygotowane na stolnicy kładziemy truskawki przekrojone na pół po 3 szt dałam i zlepiamy,wrzucamy na osoloną gotującą się wodę i od momentu wypłynięcia gotujemy 3-4min

Sos
zmiksować śmietanę razem z truskawkami,polać sosem pierogi

smacznego 😛

2014-06-25 19.27.47

2014-06-25 19.28.02

4 uwagi do wpisu “PIEROGI Z TRUSKAWKAMI W SOSIE

  1. ja robiłam w niedzielę obiad po polsku dla swojego chłopaka i jego rodziny (są Niemcami) i byli zachwyceni takimi właśnie pierogami 🙂 teraz nie dadzą mi spokoju od niedzielnego gotowania 😀

    Polubienie

Zostaw po sobie ślad :)

