OGÓRKI MAŁOSOLNE inny sposób

Wcześniej zrobiłam ogórki małosolne inaczej też wyszły pyszne,ale tą metodę którą teraz napiszę wyszły jeszcze lepsze..

polecam jesli lubisz ogórki małosolne własnej roboty

 ogórki zrobiłam na zimnej wodzie

2014-06-17 17.41.08Skladniki

  • ogórki ponad 1kg
  • koper stary pół pęczka
  • 1 główka czosnku
  • ponad 1l wody zimnej filtrowanej lub przegotowanej

Ogórki umyć osuszyć,odciąć tylko końcówki(dupki),przygotowac czosnek tzn obrać tylko z tej łupy,ale nie obierać zabków tylko przekroić na pół,wkładamy do słoja warstwę czosnek parę kawałków,koper znowu ogórki,czosnek,koper i tak do końca,w zimnej wodzie rozpuścić duża łyżkę i pół z dużej w wodzie wymieszac i zalać ogórki,nałożyc wieczko nie zakręcać.gotowe ogórki już są po 3 dniach,ja zwykle trzymam je do 4dni,wyjmuję z wody chowam do lodówki i na 5 dzień  juz spożywamy 🙂

2014-06-26 08.47.39

Ogórki kiszone, beda gotowe już na 7-8 dzień

oto poniżej mamy kiszone podzieliłam sobie część wyjęłam a część zostawiłam w słoju i ukisiłam 🙂

2014-06-23 13.53.45

5 uwag do wpisu “OGÓRKI MAŁOSOLNE inny sposób

Zostaw po sobie ślad :)

