PAVLOVA Z MASĄ KREMOWĄ I OWOCAMI

Dziś jest mój szczęsliwy dzień

wraz z mężem obchodzimy 12 rocznice po ślubie…:)

 postanowiłam zrobić coś pysznego na deserek,i trafiłam niespodzianka się udała…

Chodziła za mną już od dawna jakoś nie mogłam się do tego przekonać,przeglądałam sobie bloga znajomej Agnieszki i to ona można powiedzieć,że mnie namówiła 🙂

przepis po modyfikacji ale rownie pyszny…

  jeśli jeszcze nie robiliście rewelacja,polecam.Uwielbiam bezy a to,to duża porcja kalorii w tym dniu postanowiłam się nie odchudzać 🙂

Składniki

beza

  • 4 białka 130ml(klasa M)

  • 260g cukru pudru

  • szczypta soli

krem

  • smietanka 30% crema (z lidla) 600ml

  • 10g cukru waniliowego

 Rozgrzac piekarnik do 140st,na blaszkę wyłozyc papier narysowac okrąg średnicy 22cm

Ubijamy bialka schłodzone ze szczypta soli,w trakcie ubijania dodajemy stopniowo cukier puder cały czas ubijać,jak juz białka bedą ubite puszysta masa lsniąca bedzie,to wyłożyć na papier wcześniej przygotowany delikatnie wygladzić i wstawić do nagrzanego piekarnika na drugą półkę od dołu i suszyc 40min w 140st potem zmniejszyć 120st i suszyc 60min,po tym czasie wylączyc i pozostawić bezę w środku do wystudzenia piekarnika.

Masa:

do naczynia wlewamy schłodzoną smietankę zakładamy motylek i ubijamy przy nalozonej miarce 1min/4 po tym czasie sprawdzic konsystencję,ja dodałam w tym momencie cukier waniliowy i ubijałam dalej przez 25s ale raz obroty na 4 raz na 3,uważac aby nie przebić,gotowa masę kremowa wykładamy na bezę wystudzona i na góre wyłożyć owoce.

Pyszny deser poprostu nie można się oprzec..trzeba zrobić:)

This slideshow requires JavaScript.

Zostaw po sobie ślad :)

