KISIEL OWOCOWY

Witam was kochani po malej przerwie,już to nadrabiamy 🙂
Lubicie owoce?lubicie kisiel?jeśli tak to zapraszam po przepis…zrób i oceń sama 😉
mojemu juniorowi bardzo smakował 😉

Składniki

  • 20g mąki ziemniaczanej
  • 290g wody
  • 150g owoców(ja dałam pół na pół truskawki i maliny mrożone)
  • 2 czubate łyżeczki cukru

 Wykonanie
Do naczynia włożyć owoce,wlać wodę,i dodać cukier,zamknąć pokrywę i na niej odważyc do pojemniczka mąke i dodać 40g wody,wymieszać i odstawić.
Gotować 8min/100st/2(ja robiłam na obrotach wstecznych drugie 4min)
Po czasie ustawić na 2min/100st/2 i wlać wodę wymieszaną z mąką
świetny deser dla dzieciaczków, można zrobić kompozycję innych owoców
Zostaw po sobie ślad :)

